Marketing i sprzedaż produktu z uwzględnieniem narzędzi cyfrowych – 40 godzin

Koszt 3 200 zł / za jedną osobę

Uczestnik nabędzie umiejętność koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Nabędzie kompetencje służące do zbudowania wizerunku ekologicznego swojej organizacji z wykorzystaniem działań marketingowych, prawidłowego zarządzania ekomarką oraz tworzenia kampanii sprzedażowych opartych na wartościach ekologicznych.

Cel

Program

Klient 4.0.

Marketing Mix – definicja, elementy, koncepcje, instrumenty rozszerzone.

Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.

Zasady działania marketing-automation.

Wybrane narzędzia e-marketingu – dostosowanie ich do możliwości i modelu biznesowego firmy.

Marka ma znaczenie.

Eko – jako element komunikacji marketingowej.

Zarządzanie ekomarką.

Zielone sukcesy sprzedażowe.

Jesteś zainteresowany/a? Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub napisz

Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego sp. z o.o.
ul. Świerczyny 72
41-400 Mysłowice

+48 883 834 377
biuro@ncku.pl