Marketing i sprzedaż produktu z uwzględnieniem narzędzi cyfrowych – 40 godzin
Koszt 3 200 zł / za jedną osobę
Uczestnik nabędzie umiejętność koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Nabędzie kompetencje służące do zbudowania wizerunku ekologicznego swojej organizacji z wykorzystaniem działań marketingowych, prawidłowego zarządzania ekomarką oraz tworzenia kampanii sprzedażowych opartych na wartościach ekologicznych.
Cel
Program
Klient 4.0.
Marketing Mix – definicja, elementy, koncepcje, instrumenty rozszerzone.
Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
Zasady działania marketing-automation.
Wybrane narzędzia e-marketingu – dostosowanie ich do możliwości i modelu biznesowego firmy.
Marka ma znaczenie.
Eko – jako element komunikacji marketingowej.
Zarządzanie ekomarką.
Zielone sukcesy sprzedażowe.
Zadzwoń lub napisz
Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego sp. z o.o.
ul. Świerczyny 72
41-400 Mysłowice