Marketing i sprzedaż w gospodarce cyfrowej – 65 godzin
Koszt 4 500 zł / za jedną osobę
Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
Cel
Program
Nowoczesny marketing i sprzedaż cyfrowa (real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic / rtb i inne).
Nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
Zasady działania marketing-automation.
Metody i narzędzia angażowania Klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów / usług.
Dobór narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
Strategie e-marketingu w organizacji.
Wskaźniki i efekty działań marketingu cyfrowego.
Różnorodność potrzeb Klientów, planowanie działań w oparciu o potrzeby Klientów.
Zadzwoń lub napisz
Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego sp. z o.o.
ul. Świerczyny 72
41-400 Mysłowice